Höflich, A., Langer, M., Jagsch, R., Baewert, A., Winklbaur, B., Fischer, G., & Unger, A. (2012). Peripartum pain management in opioid dependent women. European Journal of Pain, 16(4), 574-584. https://doi.org/10.1016/j.ejpain.2011.08.008

Thoma, M. V., & Nater, U. M. (2012). The psychoneuroendocrinology of music effects on health. in A. Costa, & E. Villalba (Hrsg.), Horizons in Neuroscience Research (Band 6, S. 189-202). Nova Science Publishers, Inc..

Sachs, G., Winklbaur, B., Jagsch, R., Lasser, I., Kryspin-Exner, I., Frommann, N., & Wölwer, W. (2012). Training of affect recognition (TAR) in schizophrenia - impact on functional outcome. Schizophrenia Research, 138(2-3), 262-267. https://doi.org/10.1016/j.schres.2012.03.005

Boneva, R. S., Maloney, E. M., Lin, J-M., Jones, J. F., Wieser, F., Nater, U. M., Heim, C. M., & Reeves, W. C. (2011). Gynecological history in chronic fatigue syndrome: A population-based case-control study. Journal of Women's Health, 20(1), 21-28. https://doi.org/10.1089/jwh.2009.1900

Unger, A., Jagsch, R., Baewert, A., Winklbaur, B., Rohrmeister, K., Martin, P. R., Coyle, M., & Fischer, G. (2011). Are male neonates more vulnerable to neonatal abstinence syndrome than female neonates? Gender Medicine, 8(6), 355-364. https://doi.org/10.1016/j.genm.2011.10.001

Weber, D., & König, D. (2011). Good Scientific Practice: Incentives. in A. Felnhofer, O. D. Kothgassner, & I. Kryspin-Exner (Hrsg.), Ethik in der Psychologie Facultas.

König, D. (2011). Good Scientific Practice: Planung und Durchführung psychologischer Studien. in A. Felnhofer, O. D. Kothgassner, & I. Kryspin-Exner (Hrsg.), Ethik in der Psychologie (S. 70-79). Facultas.

König, D. (2011). Good Scientific Practice: Studierende als Studienteilnehmer und angehende Forscher. in A. Felnhofer, O. D. Kothgassner, & I. Kryspin-Exner (Hrsg.), Ethik in der Psychologie Facultas.